הרופא כתב אות!
בוודאי קודם הפעיל מחשבה מסוימת.
בכל מקרה לאחר הרבה פעמים של אכזבה מאי תגובה באה עוגמת הנפש של יש תגובה.
מתוך מחשבה והתייעצות פנימית בשבילי מוחו החכם , (שוב, אני מקווה) החליט שעלי לעבור ניתוח.
ואני בדימיוני שוב מורדמת כולי, וראשי כמו מוסר מעל צווארי, וידיים של רופא אחד ויותר מפשפשות בתוכי כאילו הייתי דוגמית צעצוע שאפשר כל כמה שנים לחתוך ולשנות ולגעת ועוד כמה עצבים יחדלו.
מי יודע איך?
תלכי?
טוב או רע?
אוף
ההכנות לתערוכה אצל פיבק צוברות תאוצה, ואני מרגישה כמו עשויה מכמה ישויות -
1. ישות אמנית, מנסה לעשות אמנות, לא ממש מכירה ביכולתי, מעת לעת כשרואה את הצילומים מודפסים מרגישה תחושה עמוקה כן משהו עשיתי בחודשים האחרונים האלו, יש יצירה יפה וחכמה ומובילה למקום אחר.
כלומר לקחתי מקום אחד והבאתי אותו לחלל אחר של קיום ומחשבה.
2. ישות הנתונה למצבה של אחותי הגדולה, ומחשבותיי הרבה עימה, ויש בי משהו שלם שרוצה להיות לידה בימים אלו ואני אמנם אסע עוד יומיים ועל כך מרגישה שעושה בחוכמה רבה, שלמה ביותר.
3. ישות שהיא מלכת הישויות, והיא המנצחת על תזמורת הישויות היא זו ההולכת להינתח, היא גוררת אותי לתהומות פחד איומים, ולא תמיד מספיקה להרים את עצמי, הרבה מתבוססת בבוץ הרחמים העצמיים.
ועוד.
וזהו.
בין ערביים של פסטל רך על נייר
.jpg)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה